Розділ навігації

Важливо Правила технічного розділу

Статус
Закрита.
Добрий
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Реєстрація
23.04.25
Повідомлення
16

Правила звернення до технічного розділу​


Перед створенням теми в технічному розділі прочитайте правила від «а» до «я» і складіть тему згідно з усіма правилами.​

1. Загальні засади.​


1.1. У технічному розділі ви зобов'язуєтесь дотримуватися чинних правил форуму.
1.2. Технічний розділ працює виключно зі скаргами технічного характеру (рестарти, пошук ників, проблеми з підключенням тощо), а також пропозиціями щодо покращення моди.
1.3. Технічний розділ не займається внутрішніми питаннями щодо ігрових серверів, наприклад: бан від адміністратора сервера, скарга на гравця тощо. Для таких проблем є спеціально відведені розділи. При створенні такої теми у технічному розділі - її буде перенесено у необхідний.
1.4. Термін подання скарги становить 72 години, але технічна адміністрація розгляне вашу проблему та після її закінчення за наявності такої можливості.
1.5. Теми, які не оформлені згідно з правилами технічного розділу, підлягають закриттю. Форма, що надається під час оформлення теми, має бути заповнена повністю, починаючи від першого пункту, до закінчення останнім. Тема має бути складена на українській мові, без використання маленького чи важкочитаного оформлення. Вказуйте максимально конкретно суть вашої скарги, не потрібно розписувати історію вашої гри, гри вашого друга і т.д. і т.п.
1.6. У темах дозволяється залишати свої повідомлення лише тим, кого стосується ця тема (а саме: автор теми, будь-яка технічна адміністрація, керівництво та розробники проекту, головна адміністрація і технічна підтримка). Відповідати та спілкуватися з гравцями, які порушують правила заборонено та буде прирівнюватись до порушення правил розділу.
1.7. Технічна адміністрація не несе відповідальності за отримані відповіді від звичайних користувачів, чекайте на відповідь технічної адміністрації. Радимо ігнорувати заклики гравців типу "Пиши мені в ДС/ТГ, я тобі там допоможу" - невідомо, чим закінчиться така "допомога".
1.8. Заборонено створювати однотипні теми, у тому числі після отримання остаточного рішення.
1.9. При наданні доказів у форматі відео слід вказувати тайм-коди, на яких з'являється сама проблема.
1.10. Рішення розробників та керівництва технічного розділу є остаточними. Їх можна обговорити в рамках щотижневої конференції, але їх не буде переглянуто.
1.11. Технічна адміністрація може відмовити скаргу, створену третьою особою (не власником облікового запису), за наявності такої необхідності. Наприклад: при відновленні облікового запису всі деталі може знати лише його власник.
1.12. Завжди прикріплюйте всі докази у вашій скарзі, інакше вона буде відмовлена за брак доказів.
1.13. Перевірка адміністраторами технічного розділу триває протягом 24 годин із моменту створення теми. За потреби термін розгляду скарги може бути довшим.
1.14. Кожна тема, яка була передана далі, міститься в чергу. Тобто, відповідь від керівництва технічного розділу дається в порядку черги, тому будьте терплячішими і чекайте на свою чергу.
1.15. За порушення цих правил, спробу обману або введення в оману керівництва технічного розділу/перевірку адміністрації, ви можете отримати блокування як форумного, так і ігрового облікового запису.

2. Окремі випадки, з якими Ви можете мати справу.​

2.1. Технічний розділ не відновлює втрачені з вашої вини кошти та майно, наприклад під час злому ігрового облікового запису, в процесі розлучення іншим гравцем. Усі зломи відбуваються з вини користувача. Проект надає різні можливості для своєчасного захисту. Для того, щоб не втратити доступ до вашого ігрового облікового запису, ми надаємо ряд прив'язок і захистів, щоб уникнути неприємних ситуацій.
2.2. Скарги, пов'язані з будь-якими проблемами поповнення рахунку облікового запису (донат), описують максимально докладно з чеками оплати.
2.3. У разі виникнення проблем, пов'язаних із втратою ігрової валюти, ви повинні вказати суму, яка була втрачена.
2.4. У випадку проблеми, пов'язаної з будинком, квартирою або домашніми гаражами, необхідно вказувати номери будинку.
2.5. У разі зльоту майна або його зникнення, необхідно надавати докази наявності майна та оплати.
2.6. Технічний розділ не відновлює облікові записи, які були продані на сайтах зі скуповування/продажу облікових записів або були помічені в підозрілій активності (заходи ботів на обліковий запис).
2.7. Технічний розділ не має можливості видалення ігрових облікових записів.
2.8. Технічний розділ не займається зміною форумних або ігрових нікнеймів, всі зміни відбуваються власноруч.

З повагою Ukraine Project

 
Статус
Закрита.
Зверху